Pentru acasa

Cum se alege un service auto de calitate?

Daca va pregatiti de revizia generala a autoturismului ori poate doriti ca sa remediati anumite defectiuni ce au aparut in timp? Atunci ar fi bine daca veti cauta un service auto in care sa aveti incredere! Cum sa alegeti insa dintre atatea oferte existente pe piata? Cateva sfaturi le primiti chiar de la A. N. P. C., pe care nu este rau daca o sa le urmati intocmai. In acest caz, nu veti fi nici pacalit si nici lasat cu buzunarul gol.

Ce sa urmarim atunci cand dorim sa alegem o anumita firma? La preturile practicate, la departarea la care se afla de domiciliul dumneavoastra ori la profesionalismul de care dau dovada angajatii? Aveti mai jos cateva sfaturi in domeniu oferite de site-ul www.dpiis.ro de care nu este rau daca tineti cont cand va dati autovehiculul in grija mecanicilor auto.

Verificati sa nu uitati obiecte de valoare in autoturism!

Fiti atent la obiectele pe care le lasati in autoturism in timpul cat acesta ramane in service. De ce? Pentru ca exista posibilitatea ca, tocmai in zilele acelea sa aveti nevoie de diverse documente, acte si dosare ori de diverse obiecte cum ar fi telefonul mobil, lanterna, hartile rutiere, casetofonul s. a. m. d.

Spalati autoturismul inainte

Inainte de a va duce autoturismul la reparat, acesta merita spalat atat in exterior, dar si pe interior. Lucrul acesta va inlesni mult activitatea mecanicului. Daca acesta va trebui ca sa salte masina pe o rampa, iar autoturismul este plin de namol intarit prin zona rotilor, atunci mecanicul trebuie sa indeparteze de unul singur murdaria respectiva ca sa ajunga la diverse piese, in anumite locuri.

Inspectati zona de lucru

Un spatiu de lucru curat si ordonat asa cum gasiti la un service auto de calitate prezinta mari sanse ca sa fie dintre cele unde se lucreaza si cu atentie. De aceea este indicat ca, mai inainte de a va lasa autoturismul in grija mecanicilor, sa inspectati zona de lucru. Astfel puteti afla detalii importante privind profesionalismul angajatilor.

Cereti o transparenta totala

Salariatii service-ului auto este necesar ca sa raspunda tuturor intrebarilor dumneavoastra, sa va ofere solutii si sugestii cand li se solicita acest lucru si trebuie sa va prezinte cu multa transparenta atat modul lor de lucru cat si problemele depistate la autoturismul dumneavoastra. Un serviciu de calitate poseda si o sala de asteptare din care puteti vedea direct cum si ce se lucreaza la masina clientului. Mai mult chiar, dupa finalizarea reparatiilor, acel mecanic care a facut lucrarea la autoturism trebuie ca sa prezinte acelui clientul toate piesele defecte ori uzate care au fost inlocuite si sa explice care a fost motivul pentru care s-au defectat, pentru a le avea in atentie pe viitor.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *